УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП

Шановні споживачі!

Ми впевнені, що найкращий шлях уникнення будь-яких спорів – це чітке та зрозуміле викладення умов договору. Ми готові уточнювати і доповнювати запропонований проект договору з урахуванням побажань споживачів. Тим не менше, якщо спору уникнути не вдасться, ми докладемо усіх можливих зусиль для пошуку вирішення спору шляхом переговорів.

У випадку недосягнення згоди шляхом переговорів, споживач має право звернутися із заявою про вирішення спору до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – Регулятор) у відповідності до статті 21 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» та/або передати спір на розгляд до суду у відповідності до чинного законодавства України.

Якщо у вас виникли питання до фахівців, або Ви хочете надіслати скаргу/претензію чи повідомити про загрозу енергопезпеці, будь ласка Ви можете зв’язатися з нами по телефону:

+38 (050) 302 31 02

Чи написати нам на електронну адресу: energonosiiuk@gmail.com

Або надіслати лист за адресою: 61202 Харківська обл., м. Харків вул. Цілиноградська, буд. 58А.

Споживач може подати звернення/скаргу/претензію шляхом:

  • в електронному вигляді
  • подання письмової заяви на особистому прийомі у керівництва ТОВ «Енергоносії України»;.

Вимоги до оформлення звернення/скарги/претензії споживача:

  • обов’язково повинно бути вказано повне найменування споживача відповідно до установчих документів, юридична адреса, адреса місцезнаходження об’єкта електропостачання;
  • викладено суть порушеного питання, пропозиції, заяви, скарги, повідомлення тощо;
  • письмове звернення/скарга/претензія споживача повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. До звернення/скарги/претензії споживач має додати наявні оригінали рішень або копії рішень, які приймалися за його зверненням/скаргою/претензією раніше, а також за наявності документи, необхідні для розгляду звернення/скарги/претензії, які після його (її) розгляду повертаються споживачу. При поданні звернення/скарги/претензії в електронному вигляді, також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.

Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронним зв’язком не вимагається.

Звернення/скарги/претензії/повідомлення споживачів про загрозу електробезпеці розглядаються по суті у строки, встановлені чинним законодавством, залежно від предмету питань, порушених у них.

Надання повідомлень про загрозу електробезпеки

У випадку виявлення подій, які становлять загрозу електробезпеці або можуть призвести до системних забоїв у роботі обладнання чи аварій на виробництві, необхідно негайно:

  • перш за все самому тримати безпечну відстань від місця події (у випадку замикання на землю чи падіння дерева на проводи повітряних ліній безпечна відстань становить не ближче 8 метрів);
  • сповістити про небезпеку оточуючих, а також запобігти наближенню до місця аварії випадкових перехожих чи тварин;
  • для надання повідомлення про загрозу електробезбеки необхідно:

1. зателефонувати за номером  +38 (050) 302 31 02 для споживачів,
2. повідомити уповноважену особу на підприємстві – відповідального за електрогосподарство,
3. зателефонувати до служби порятунку (пожежна охорона) – 101.   Також для надання інформації щодо загрози електробезпеки є можливість надіслати листа електронною поштою за адресою: energonosiiuk@gmail.com.

© 2017 WordPress Theme. Powered By Bitlers